søndag 24. april 2011

Reisefeber






Nå er det ca en uke til jeg drar. Tilbake til Sri Lanka. Jeg grugleder meg, får nesten ikke sove og klarer nesten ikke å tenke på noe annet. Har prøvepakket den nye sekken min i dag, er litt trist at jeg ikke skal reise mer med den slitne Bergansen til mamma. Men fikk en ny og fin Fjällräven i julegave.

Jeg tror det blir fint og rart å komme tilbake til Sri Lanka, tror mye har forandret seg siden sist. Foreksempel så kan ikke jeg huske at det er noe hotell (!) på stranden (!) i Matara (!). Det var jo en gudsforlatt liten perle(/høl som vi sier i Vestfold), Sri Lankas svar på Holmestrand hvis det er lov å si (bare at der har det vært hotell på stranda lenge da, men anyways). Men tror det blir fint. Litt rart, men mest fint.



Her er den gamle sekken min (mammas) og jeg i Sri Lanka.

Her er vi på et tog i India

Her er vi på Ihla Grande i Brasil

Og her tar vi oss en lur i Guatemala



8 kommentarer:

  1. guuud så spännande! gillar den nya säcken bäst förresten

    SvarSlett
  2. god tuuur!

    hva, hotell på stranda i matara, what?
    dét får du legge inn bilde av!

    ane

    SvarSlett
  3. åå.. husker sekken din... :) hehe. Håper du får et good, good, good eventyr med den nye!! Og oppdater her, så¨vi som er "stuck" hjemme kan følge med:)
    Marte

    SvarSlett
  4. haha, indirekte kalte du nettopp Holmestrand en perle. Bra.

    SvarSlett
  5. Marte og Ane: Skal oppdatere :) Gleder meg så sykt til å komme tilbake, men blir litt trist uten dere.

    Eirik: Perle eller høl, det er opp til deg å legge det du vil i det!

    SvarSlett
  6. Hei-hei!
    Fint du dedikerer bloggen til meg da, gleder meg til å følge med, håper du får det fint. hilsen bekymret mamma

    SvarSlett
  7. Nesten litt trist å si godbye til den gamle trofaste sekken. Dere har jo vært på noen eventyr sammen. Masse god tur Snuppa!

    Silje R.

    SvarSlett
  8. Så gøy med blogg! Gleder meg til å følge med på deg =) God tur!
    Klem Anette

    SvarSlett