fredag 10. juni 2011

Farvel Sri Lanka!

I det en tur ble avsluttet, begynte jeg på en ny. Jeg er nå i Kambodsja, helt alene. Jeg kjenner at jeg er ganske sliten etter de siste ukene, så har hatt et par rolige dager i Siem Reap - eller i dag var ganske slitsom med Angkor Wat - men kvelden har vært rolig :)

Jeg kom i går, etter noen siste fine dager på Sri Lanka. Etter Maldivene dro noen av oss tilbake til Negombo og møtte noen av de andre som kom fra østkysten. Noen dro østover, noen ble igjen på Maldivene og søte Hanne dro til Malaysia. Etter en dag ved bassenget og på kafe (det begynte å regne) og en litt merkelig langtur til et apotek (vi kjøpte astmamedisin til en tigger og traff en svenske), dro enda flere hjem også vips var vi bare to igjen. Vi to dro til Sigriya, som er en stein jeg har mast om siden før jeg dro. Den ser sånn her ut før man begynner å gå:



Underveis ser den sånn her ut:




Og på toppen ser man dette:

Eller dette, om man plutselig selv blir til den største attraksjonen:


Har vært veldig fint å være tilbake på Sri Lanka, og også ganske rart. Jeg er sikker på at jeg kommer til å dra tilbake dit flere ganger, og det blir spennende å følge utviklingen der fremover. 

Legger ut noen bilder av meg selv til slutt, tilfelle dere har glemt hvordan jeg ser ut :)


Her jobber jeg med oppgave på Hambantota Chamber of Commerce
Og her er jeg på stranda på Maldivene


2 kommentarer:

  1. Kambodja er kjekt! Hr du vært på det norske hotellet/vertshuset i Siem Reap? Der har de god mat og de snakker norsk (hvis du har hjemlengsel er det en god plass å gå innom:))

    SvarSlett
  2. Hei! Så det er den berømte steinen, endelig kom du dit. Tenker Kambodsja blir fint også. Vi følger spent med. Klem mamma og pappa. PS. Marius-genseren din er ferdig, så har du noe ha ha på når du kommer hjem til den norske sommeren.

    SvarSlett