onsdag 16. november 2011

Reisefeber 2!

Så har jeg reisefeber igjen. Har vært noen rare siste dager dette, har bokstavlig talt hatt feber. Vært syk. Men så har jeg fått sagt hadet til mange. Familie, venner og fine folk. Kommer til å savne dere alle sammen! Jeg rakk en tur til London siden forrige gang jeg oppdaterte. Det var fantastisk. Vi feiret Halloween og så skumle ut:



Ellers har jeg vært nesten to uker i Våle. Det er litt rart siden jeg egentlig ikke kjenner noen her lenger. Men har vært koselig å henge litt med mamma og pappa og. Jo også har jeg hengt mye på Blindern da. Og hatt hjemmeeksamen. Den tror jeg gikk ganske dårlig. Men uansett! Nå skal jeg bare sove litt, så er jeg på vei på tur.

I'm leaving again. After celebrating Halloween in London and staying with my parents for a couple of weeks. And I had an exam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar