lørdag 31. desember 2011

Godt nytt år!

Så er det nyttårsaften. Dagene i julen har gått veldig fort. Har hatt besøk hjemmefra, så har vært noen travle dager med sightseeing og julefeiring. Vi har hengt med venner i Betlehem, gått oss vill i Jerusalem, vært på midtnattsmesse i fødselskirken, vi har vært på roadtrip, fått omvisning i Ramallah og Hebron, badet i Dødehavet og vært på fest i Tel Aviv. Også har jeg vært på radio. Haha, det var flaut. Men litt gøy også. Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger hjemmefra.

I kveld skal jeg feire nyttår her, med den palestinske familien min, vi skal grille og drikke vin. Vært litt mye frem og tilbake, vanskelig å tilpasse seg en annen kultur, passe på besøket mitt og samtidig være meg selv. Men tror vi alle får en fin kveld til slutt uansett.

Så jeg får vel sminke meg, ta på kjole, mine nye høye hæler fra Jerusalem og beduinsmykket mitt! Godt nytt år til alle hjemme og borte, kjente og ukjente. Klokken 12 skal man ønske seg noe for det nye året, og mitt ønske er FRED.


Happy New Year! My wish for 2012 is peace.

2 kommentarer:

  1. Da var jule-og nyttårsfeiringen over. Nå er hverdagen her snart. Lykke til videre Marte. Her er operasjonen overstått, så nå krysser vi fingrene for framtiden.
    Klem tante Tone

    SvarSlett
  2. Hei jenta mi! Godt nytt år til deg. Nyttårsfeiringen gikk bra, skjønte jeg. Det er ikke bestandig like lett å skulle tilfredsstille alle. Her gikk nyttårsfeiringen fint sammen med gode venner. Stor klem mamma og pappa

    SvarSlett